30 Aralık 2009 Çarşamba

GÜLE GÜLE 2009 VE UMARIM HOŞGELMİŞSİNDİR 2010 :)))))



Merhaba blog dostlarım;


Dükkanla ilgili gelişmeleri merakla beklediğinizi biliyorum. Bende bunları sizlere anlatmak için sabırsızlanıyorum. Allah'a şükürler olsun ki her geçen gün misafirlerimiz [LEZZET EVİyiz ya, o yüzden müşteri kelimesini kaldırdık :))))) ] çoğalıyor. Çorbalarımızı gelip içen Lapseki'de böyle çorba yok diyor. Yemeklerimiz bankacı misafirlerimiz tarafından kabul görüyor. Maşaallah'lar olsun ki biz de her geçen gün işimize daha çok adapte oluyoruz.
Geçen gece annem ve babam, kayınvalidem ve kayınpederim dükkana yemeğe geldiler. Ablam ve eniştem içeride ızgaralarla uğraşırken biz de dükkanı resimledik.




Burada annem anlatıyor kayınvalidem keyifli keyifli dinliyor.





YAŞADIKLARIMDAN
ÖĞRENDİĞİM
BİR ŞEY VAR
Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var
Yaşadın mı yoğun yaşayacaksın bir şeyi
Sevgilin bitkin kalmalı öpülmekten
Sen bitkin düşmelisin koklamaktan bir çiçeği
İnsan saatlerce bakabilir gökyüzüne
Denize saatlerce bakabilir, bir kuşa bir çocuğa
Yaşamak yeryüzünde, onunla karışmaktır
Kopmaz kökler salmaktır oraya
Kucakladın mı sımsıkı kucaklayacaksın arkadaşını
Kavgaya tüm kaslarınla, gövdenle, tutkunla gireceksin
Ve uzandın mı bir kez sıcak kumlara
Bir kum tanesi gibi, bir yaprak gibi, bir taş gibi dinleneceksin
İnsan bütün güzel müzikleri dinlemeli alabildiğine
Hem de tüm benliği seslerle, ezgilerle dolarcasına
İnsan balıklama dalmalı içine hayatın
Bir kayadan zümrüt bir denize dalarcasına.
Uzak ülkeler çekmeli seni, tanımadığın insanlar
Bütün kitapları okumak, bütün hayatları tanımak arzusuyla yanmalısın
Değişmemelisin hiçbir şeyle bir bardak su içmenin mutluluğunu
Fakat ne kadar sevinç varsa yaşamak özlemiyle dolmalısın
Ve kederi de yaşamalısın, namusluca bütün benliğinle
Çünkü acılar da, sevinçler gibi olgunlaştırır insanı
Kanın karışmalı hayatın büyük dolaşımına
Dolaşmalı damarlarında hayatın sonsuz taze kanı
Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:
Yaşadın mı büyük yaşayacaksın, ırmaklara, göğe
bütün evrene karışırcasına
Çünkü ömür dediğimiz şey hayata sunulmuş bir armağandır
Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana

ATAOL BEHRAMOĞLU


2009'un son gününde, 2010 için umutlu olan ben, sizlerle en çok sevdiğim şiiri paylaşmak istedim. Şairin de dediği gibi Yüce Rabbim bize hayatı armağan etti. Bize armağan edilen bu hayatı; hep birlikte sağlıklı, huzurlu, mutlu ve keşkelerin hiç olmadığı yarınlarla geçirelim dileğindeyim. Yeni yılınız kutlu olsun.

12 yorum:

  1. canım kendi gibi yüreği güzel dostum arkadaşım sanada mutlu yıllar ...dükkanın ilk fotoları geldi çok güzel nede güzel yakışmışsın sen o karelere...patron arkadaşım benim:)hayırlısı olsun canım hayırlı kazançlar ve hayırlı müşteriler, pardon pardon hayırlı misafirler:)
    sevgiyle ve sağlıkla kal canım:)

    YanıtlaSil
  2. Yeni yılın size ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim.

    Mutlu Yıllar :))

    YanıtlaSil
  3. meslektaşım benim bir önlüğüm bilm yok:)) reyhan kilo almazsak iyi ben habire yiyorum ama dönerden tırtaklıyom vs vs selami beni yetiştirecekmiş ama canıma okuyo ya:) yenge soğan yenge köfte bas ,yenge köfteleri çevir vs vs yeni yılın kutlu olsun canımm

    YanıtlaSil
  4. Umutlar sarsın dört bir yanınızı mutluluklar serpilsin etrafınıza yeni gelen yıl size ve sevdiklerinize sağlığı , huzur u sunsun her daim.
    MUTLU YILLAR
    Sevgilerle … SeViL :…

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim gamzelimbeni fotolara yakıştırdığına sevindim. aslında asıl patron ablamla daha çok yakışacaktık ama kayınvalide kayınpeder benim olunca işlenmek onlara düştü. ben izin kullandım :)

    YanıtlaSil
  6. iyi dileklerin için çok teşekkür ederim aslı canım.

    YanıtlaSil
  7. Funda olsun canım üzülme önlüğün yok diye ilk benimde yoktu sonra eczacı bir misafirimiz var ona ısmarladık getirtti. Ben ilk iki gün boğazdan kesilmiştim açlık grevi yapar gibi. Sonrada bir açıldı durduramıyorum. Hadi bakalım hakkımızda hayırlısı :))))

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun ablacım, inşallah bol misafirli günler sizinle olur, bu arada mutlu yıllar size, sağlık ve huzur dolu günler temenni ediyorum. Ayrıca bloglarımı ayırdım, hobi güzellik, el sanatları ve mutfak ile ilgili konularda gelincik adlı sayfamdan sizlere ulaşıcam ve sizleri ordan da takip edicem, beni orda da yanlız bırakmadığınız için teşekkürler.sağlıkla sevgiyle kalınız...

    http://gelinck.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler ablacım güzel dileklerin için. son zamanda pek blogumla ilgilenemediğimden fark edemedim gelinciğin senin sayfan olduğunu.

    YanıtlaSil
  10. canım fundaya yazdığın yorumu okudum şu boyoz meselesini vallakalbimiz bircanım benim acaba yollsaam nasıl gider diye geçiriyordum aklımdan:)yollasam nasıl olurki kızzz :)ama bence sen en iyisi gelde beraber y,yelim çünkü yine de izmirde yerinde tadı çıkar bu boyozun demi:)

    YanıtlaSil
  11. Sevgiyle yapılan her iş başarıya ulaşıyor.Çanakkaleye gelirsem size mutlaka uğrayacağım.Sevgiler..

    YanıtlaSil

reyhan çiçeği :)